Matkailu

Matkailu
MATKAILU

PERHE

PERHE
PERHE

YRITTÄJYYS

YRITTÄJYYS
YRITTÄJYYS

Unettomuudesta kärsiville Melissa Dream arvonta


Onko vaikea saada unen päästä kiinni? Heräiletkö kesken unien? Hyöritkö ja pyöritkö sängyssä keskellä yötä? Tässä saattaa olla sinulle apu.


Pääsin mukaan Blogiringin ja New Nordicin kampanjaan, jossa testataan erilaisia luontaistuotteita. Innokkaana odotin tuotteita, mutta eteen tulikin tenkkapoo. Tuotteiden kyljessä luki ei imettäville äideille. Käytän itse monipuolisesta vitamiineja sekä lisäravinteita ja tiedän laadukkaiden tuotteiden vaikutuksesta omaan terveyteen melko paljon. Suoramyyntitiimissäni työskentelevä ravintoterapeutti kehui myös New Nordicin tuotteita. Halusin ehdottomasti osallistua kampanjaan ja testaajaksi lähti rakas ystäväni sekä lapseni kummi sarjayrittäjä Susanna Rantanen.

Itseasiassa Susanna oli täydellinen koekaniini erityisesti Melissa Dream tuotteen osalta. Olen aina ihmetellyt miten Susanna jaksaa todella lyhyillä yöunilla suhteellisen stressaavaa ja kiireistä startup yrittäjän arkea. Susanna heräilee usein aamuöisin tekemään töitä. Hän nimenomaan hyörii ja pyörii sängyssä ennen unen tuloa ja heräilee kesken unien. Raskasta sanoisin.

Tuotteiden luovutus testihenkilö Susannalle heidän talon raksalla

Miten Melissa Dream toimi ystävälläni?

Kyselin fiiliksiä, kun Susanna oli käyttänyt tuotetta viitenä iltana. "Uni on raskaampaa ja on helpompi nukahtaa uudestaan, kun herää keskellä yöllä. Vaikutus alkaa noin tunnin päästä Melissa Dream tuotteen oton jälkeen. Se selkeästi rauhoittaa ja unettaa. Nukun pidempiä yöunia. Yhtenä iltana jätin ottamatta ja uni oli heti levottomampaa sekä oli vaikeampi nukahtaa." Susanna kertoi.

Monilla yrittäjillä tuppaa työasiat pyörimään mielessä välillä öisinkin. Susanna kertoi tuotteen toimineen tasalaatuisesti joka yö myös pidemmän käytön jälkeen. Vaikka heräilyä ajoittain oli sai helpommin unen päästä kiinni. Susanna suosittelee Melissa Dreamia kevyesti nukkuville, joiden uni herkästi häiriintyy ja tällöin tulee liian helposti noustua ylös aamuyön tunteina. Heräilystä huolimatta Melissa Dream on antanut rauhallisemman olotilan, jolloin on voinut jatkaa unta.

Kuulostaa siis todella tehokkaalta. Itse imetän vuoden ikäistä poitsua edelleen öisin monta kertaa. Haluan reagoida herkästi hänen liikkeisiin, joten tähän hetkeen en itse halua syvempää unta. Kun imetys joskus loppuu haluan ehdottomasti testata tuotetta. Varsinkin alussa imetyksen loputtua sitä varmasti heräilee vaikkei tarvitsisi. Tämän avulla saa todennäköisesti levollisempaa unta.

Mitä tuote sisältää?

Melissa Dream™ tabletit auttavat levollisen unen saannissa. Sitruunamelissauute auttaa ylläpitämään levollista unta. B-vitamiiniyhdistelmä tukee hermoston normaalia toimintaa. Sisältää sitruunamelissaa, kamomillaa, l-teaniiniä, B-vitamiineja (B1, B2, B6 ja B12) ja magnesiumia sekä niasiiniä. Tabletit soveltuvat käytettäväksi illalla noin tunti ennen nukkumaanmenoa tai vaikkapa työpäivän päätteeksi rentoutuessa. Melissa Dream ei tee uniseksi, jos sitä käyttää päivällä, eikä tokkuraiseksi aamulla. Tuote ei sisällä melatoniinia. Annostus on yksilöllinen, 1-3 tablettia, oikean annostuksen löytää kokeilemalla.

Arvonta

Voita Melissa Dream tuote kommentoimalla omat vinkkisi parempaan uneen blogissa. Arvonta-aika on 8.8-14.8.2016. Laita mukaan toimiva sähköpostiosoite.

Näitä tuotteita saa seuraavista paikoista: 
• New Nordicin verkkokauppa
• luontaistuotekaupat
• LIFE-ketju
• Luontaistuntija-ketju
• Terveystieto-ketju
• Sokos

Katso muita kampanjapostauksia täältä 

Äiti yrittää blogin New Nordic kampanjapostaukset:

Onko aivot narikassa? Clear Brain auttaa
Yhteistyössä Blogirinki ja New Nordic

13 kommenttia

  1. Olen todella herkkäuninen, eli heräilen öisin monta kertaa. Illat olen yrittänyt rauhoittaa ja en räpläile puhelinta tai tietokonetta sängyssä.Makuuhuoneen täydellinen pimennys on myös auttanut.Mukaan.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Rentoutta elämänasenteeseen ja suhteellisuutta stressaamiseen, rankat liikunnat illalla kannattaa unohtaa.
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Itse en räplää kännykkää enää iltayhdeksän jälkeen ollenkaan :) uskon että se on vaikuttanut unen laatuni positiivisesti :)
    anna_88@luukku.com

    VastaaPoista
  4. Vau, tätä pitää joskus kokeilla!
    Itse tarvitsen aika tiukan unirituaalin illalla ennen nukkumaan menoa. Viileä makuuhuone, sekä puhtaat lakanat auttavat myös. Mutta parhaiten uneen vie joko kirja tai padilta jokin sarja :) ..vaikkei sitä padin valoa suositellakaan iltaisin.

    VastaaPoista
  5. Mä kärsin uniongelmista, joten näen paljon vaivaa luodakseni optimaaliset nukkumisolosuhteet. Juuri hyvin tuuletettu viileä makuuhuone pilkkopimeäksi, yleensä luen sängyssä jotain kirjaa, sähköisiä laitteita en koskaan näprää ennen nukkumaan menoa. Ja aika usein turvaudun luontaistuotteisiin, tuota Melissa Dreamiakin olen kokeillut ja toimii mullakin hyvin, unesta tulee jotenkin syvempää.

    VastaaPoista
  6. Olen kokeillut erilaisia nukahtamislääkkeitä ja rentoutusohjelmia. Nykyisin paras tapa on, kun illalla odottelen unta, että vakuutan itselleni, että jos tänä yönä en nuku hyvin, niin sitten ensi yönä, kyllä sitä päivän jaksaa vähemmällä unella. Eli yritän stressata vähemmän ja rentoutua.
    mummolta@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Meillä makuuhuoneessa on pimennysverhot ja se auttaa nukkumaan :)
    minuhno@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Minä liputan hyvän tyynyn (Tempur) nimeen!

    hippohiiri@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Viileä ja täysin pimeä makuuhuone! Ainoa miinus, ettei aamulla tarkene herätä ja kun on yhä pimeää niin unta vaan riittäisi ja riittäisi :-D Jos arpaonni suo niin tämä paketti lähtisi unettomuudesta kärsivälle ystävälleni! jasminella82 @ gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnetar suosi sinua Jasminella 😊 Palataan meilitse asiaan.

      Poista
  10. Tyyny polvien välissä ,auttaa ainakin jos on kipuja ja sen takia uni ongelmia.
    pia.kukkola@hotmail.fi

    Osallistu Riviera Maisonin pyyhkeiden arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
  11. Ulkoilua illalla, kevyt hyvä ruoka ja ajoissa kaikki laitteet (puhelin, tv, tietokone, tabletti ym) kiinni, jotta pääsee rauhoittumaan yömoodiin. Makuuhuoneen pimentäminen ja sopiva lämpötila auttaa myös.

    sannamaria77 at gmail.com

    VastaaPoista
  12. Makuuhuoneen viileys vaikuttaa unen laatuun, mutta yöllisiä heräämisiä varten pitää olla valmiiksi mietittynä jokin mukava ajateltava-asia.
    vuosikerta (at) live (piste) fi

    VastaaPoista