Matkailu

Matkailu
MATKAILU

HYVINVOINTI

HYVINVOINTI
HYVINVOINTI

YRITTÄJYYS

YRITTÄJYYS
YRITTÄJYYS

Miksi ihmiset tekevät suoramyyntiä?


Tiimikuva Saimaan eventillä
Yli 100 miljoonaa ihmistä tekee suoramyyntiä ja verkostomarkkinointia maailmanlaajuisesti. Suomessakin määrä on pian 100 000. Olen joskus törmännyt väitöksiin, että tällä liiketoiminnalla ei kaikki voi tienata isoja summia. Eräskin henkilö oli verrannut yrityksen liikevaihtoa versus jälleenmyyjien määrä ja tullut johtopäätökseen, ettei homma kannata. Tämä ihminen ei kuitenkaan tiedä syvemmin asioita ja ihmisten motiiveja. Loppupeleissä aniharva hakee toiminnasta itselleen uraa ja isoja tuloja. Kysyin eilen tiimipalaverissa mikä on suurin syy olla mukana edustamassani Zinzino yrityksessä. Kaikki paikalla olijat sanoivat tuote. Ihmiset ovat rakastuneet tuotteeseen ja haluavat auttaa muita voimaan paremmin.

Tiimissäni on mm. fysioterapeutteja, personal trainereita, vyöhyketerapeutteja, life coacheja, sairaanhoitajia, energiahoitajia, ravintoterapeutteja, Ayurveda-konsultteja, joogaohjaajia ja muita hyvinvoinnin ammattilaisia. Näillä ihmisillä ei ole aikomustakaan tehdä itselleen isoa liiketoimintaa verkostomarkkinoinnin parissa. He haluavat auttaa ydinliiketoimintansa kautta tulevia asiakkaita voimaan paremmin ja saada lisätuloja Balance-tuotteiden myynnistä.

Tiimissäni on myös ihmisiä, joiden suurin motivaatio on olla mukana tässä ihanassa porukassa. Löytää positiivisia ystäviä ja saada omat tuotteet ilmaiseksi. Tiimissäni on myös kymmeniä, jotka tulevat tekemään tästä liiketoiminnasta hienon kansainvälisen uran. He kaikki ovat aloittaneet samasta nollapisteestä. Osa vasta vajaa vuosi sitten ja ovat jo nyt saavuttaneet itselleen tilanteen, että elättävät itsensä tällä liiketoiminnalla. Se tässä liiketoiminnassa onkin mahtavaa, että kaikilla on sama mahdollisuus menestyä. Kaikki on kiinni omasta asenteesta, työpanoksesta ja motivaatiosta. Yleensä ne, jotka sanovat ettei verkostomarkkinointi toimi ovat niitä, jotka ovat aloittaneet ja muutaman EI vastauksen jälkeen lopettaneet. Osa myös aloittaa, mutta ei ikinä tee mitään. Voiko silloin odottaa tuloksia? Tuloksia tulee, kun tekee töitä sen eteen.

Joskus törmää asenteisiin, että ei haluta ostaa verkostomarkkinoinnin avulla myytäviä tuotteita. Tällöin on hyvä pohtia miksi haluaa mielummin ostaa isoilta kasvottomilta ketjuilta, joiden myyjä ei todennäköisesti itse käytä kyseistä tuotetta, eikä taatusti kysele perään, että oletko ollut tyytyväinen. Verkostomarkkinointia tekevät pienyrittäjät käyttävät yleensä itse tuotteita ja seisovat 100% tuotteen takana. Useimmat myös ovat kiinnostuneita asiakkaansa voinnista ja kyselevät perään. Kumpaan palveluun sinä luotat enemmän?

Tässä muutama postaus aiheesta aiemmin
Jos joku lupaa sinulle helppoa rahaa verkostomarkkinoinnissa älä usko
Verkostomarkkinoinnin kuningattaret ja Zinzinon liiketoiminta
Vauvavuosi loppusuoralla - töitä ja lapsentahtista imetystä

Ei kommentteja